De wisselwerking tussen data-gedreven marketing en technologie

Data-gedreven marketing is essentieel geworden voor bedrijven. Het stelt je in staat om gericht je doelgroep te bereiken. Performance marketeers spelen hierbij een cruciale rol. Ze gebruiken verschillende databronnen om campagnes te optimaliseren en betere resultaten te behalen. Hierdoor kunnen bedrijven zich onderscheiden in een competitieve markt, waarbij het succes steeds vaker afhankelijk is van hoe goed je data kunt benutten. Data is niet langer slechts ondersteunend, maar vormt de kern van moderne marketingstrategieën. Bedrijven die datagedreven werken, hebben vaak een voorsprong in klantinzicht, snelheid en relevantie.

Tips slimmere internationale betalingen, want bijna 1 miljard euro door verborgen kosten betaald

In 2024 hebben Nederlandse consumenten bijna een miljard euro verloren aan verborgen wisselkosten. Dit wordt mede veroorzaakt door een gebrek aan kennis bij Nederlanders over internationale betalingen en het verwarrende, ingewikkelde taalgebruik van banken en financiële dienstverleners. Lees ook de tips voor slimmere internationale betalingen.

Nog geen HCC-gebruikersaccount aangemaakt? Klik dan hier.

Inloggen